вівторок, 14 квітня 2020 р.

Список з української літератури для ЗНО, яка є в бібліотеці ліцею


Список з української літератури                      
для 11 класу, які є у бібліотеці нашого ліцею
  • Павло Тичина. «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти»
  • Євген Плужник. «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..»
  • Максим Рильський. «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду»
  • Микола Хвильовий. «Я (Романтика)»
  • Юрій Яновський. «Майстер корабля»
  •  Остап Вишня. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом»
  • Микола Куліш. «Мина Мазайло»
  • Богдан-Ігор Антонич. «Зелена євангелія», «Різдво», «Коляда»
  • Євген Маланюк. «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...»
  • Іван Багряний. «Тигролови»
  • Олександр Довженко. «Щоденник» (періоду війни), «Зачарована Десна»
  • Олесь Гончар. «Модри Камень»
  • Василь Симоненко. «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»
  • Дмитро Павличко. «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…»
  • Іван Драч. «Балада про соняшник»
  • Микола Вінграновський. «У синьому небі я висіяв ліс»
  • Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном»
  • Ліна Костенко. «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»
  • Василь Стус. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»
  •  
Список зі світової літератури
для 11 класу
  • Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст»
  • Франц Кафка. «Перевтілення»
  • Михайло Булгаков. «Майстер і Маргарита»
  • Ґійом Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо»
  • Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»
  • Федеріко Ґарсіа. «Про царівну Місяцівну», «Гітара»
  • Олександр Блок. «Незнайома»
  • Анна Ахматова. Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквієм»
  • Володимир Маяковський. «А ви могли б?..», «Послухайте!», «Борг Україні»
  • Борис Пастернак. «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч»
  • Джордж Оруелл. «Скотоферма» або «1984»
  • Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти»
  • Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
  • Пауль Целан. «Фуга смерті»
  • Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море»
  • Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
  • Ясунарі Кавабата. «Тисяча журавлів» (2 твори за вибором учителя)
  • Милорад Павич. «Скляний равлик»
  • Хуліо Кортасар. «Менади»
  • Таїр Халілов. «До останнього подиху»
  • Джон Майкл Ґрін. «Провина зірок»
  • Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок»


Немає коментарів:

Дописати коментар